24 Nisan 2014 Perşembe

Tak Çantanı Koluna

    
     


    Çanta tutkusu olmayan bir kadın tanıyor musunuz?  Cevabınız hayır ise, ben sizi kendimle tanıştırayım.  Çanta alışverişini sevmediğimden değil , sadece her ayakkabıya ve kıyafete uygun çanta takıntım yok. Bir kez çanta aldıysam  muhtemelen o çanta eskiyene kadar benim kolumda olacaktır. Uyuma filan pek bakmam kısacası. Her gün çanta değiştirmek zor geldiğinden, lazım olan şeyleri öbürünün içinde unutmak riski taşıdığından da değil  aslında sadece gerekli görmemden O yüzden de çanta alırken harcadığım paraya hiç acımam, hakkını vereceğimi bilirim. Birçok çantam kolumdan direkt çöpe gidecek kadar kullanılmıştır.
Çantada sadelik ve kullanım kolaylığı önemli benim için . Sade olursa birçok kıyafetle zaten uyumlu olacaktır. Kullanışlı olması için de ne çok büyük ne çok küçük olsun isterim. Lucello çantaların boyutu tam da bu düşünceyle tasarlandı. 


      Çantaların dikimi bana ait değil. Fakat çok usta ellerden çıktığını belirteyim. Ben kalıpların kesimini yaptım, yılların tecrübesi dikti ve süslenmek üzere yine bana döndü. Bakalım zincir kiminle tamamlanacak.

ürün kodu: LD005

ürün kodu: LD005

ürün kodu:LD006

ürün kodu: LD006

ürün kodu:LD007

ürün kodu: LD007

ürün kodu: LD007

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder