29 Nisan 2014 Salı

Yedek kıyafetlere sevimli torba

Kadınlar anne olduktan sonra taşıdıkları çanta sayısı ikiye katlanır. Bebeğin ayrılmaz parçası olarak içinde biberon, yedek kıyafet, bez vs olan çanta onunla gezer durur. Bebek büyüdüğünde biteceği düşünülse de içerik değiştirerek bu çanta varlığını sürdürmeye devam eder. 4 yaşında bir kız çocuğu annesi olarak hala 1 takım yedek kıyafetle geziyorum. Artık gerek yok kocaman kız oldu dediğim anda üzerine baştan aşağı su dökünce bir süre daha gerekli olduğunu anladım. Tek fark ayrı bir çanta taşımayıp kendi çantamın içine sığdırıyorum. Ama kendi çantam zaten ıvır zıvırla dolu olunca onları dağılmaması için poşete koymak zorundayım. Buzdolabı poşetiyle şık olmayınca 1 tane Eda’ya özel yedek kıyafet torbası hazırlamaya karar verdik.


Gezmeler bir yana bunu en çok hatta her gün okul için kullanıyoruz. Okuldan kirli kıyafetleri geldiği için her gün yenisini koymak zorundayım. Artık yedek kıyafetlerini buraya koyup ondan sonra çantasına yerleştiriyorum. Çok da şık ve sevimli oldu. Üzerinde ismi yazdığı için karışma ihtimali de olmuyor. Kreş çocukları için çok kullanışlı. Haftasonları yıkayıp Pazartesi gününe hazır ediyorum. Hatta 1 tane de öğretmenin kirlileri koyması için hazırlayabiliriz.
ürün kodu: LD014

ürün kodu: LD014

ürün kodu: LD014







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder